مامانایی که پسر باردارن علائمشون چیبود میشه بگید؟؟؟؟

۴ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

ربطی ندارع

عزیزم اصلاااااا ربتی به علائم نداره میگن حوس چیزایه ترش کنی پسره من حوس چیزایه ترش میکنم ولی دختره اصلا ربتی نداره

علاقه خاصی به دوغ و لواشک آلوچه خیلی دوست داشتم معده درد نفخ غذای زیاد دلم نیومد البته ربطی به ویار نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🥰 مامان تودلی🥰 هفته هجدهم بارداری