۲ پاسخ

من دوقلو دارم با هم بازی نمیکنن ک هیچ ، کلا زیرپای منن
بخاطر سنشونه الان

از دو سالگی به بعد کم کم آشناش کن با دستشویی و اینا بستگی به بچه هم داره بعضی ها همکاری بیشتر میکنن بعضی کمتر. منم تو اقدامم ولی خوب فعلا باردار نشدم

سوال های مرتبط