۱۴ پاسخ

بیار بابا 😂

دختر نور خونست نباشه زندگی سرده بی روحه.من جونم پسرمه خدا حفظش کنه ولی محبت دختر یه چیز دیگه هست

آخه از کجا مطمئن بشیم دختر میشه

منم دلم همون میخاد ولی بخاطر حاملگی افتضاح عمرااا

من سزارین اجباری شدم
خیلی هم عالی بود همه جی واقعا
ولی نمی‌دونم چرا وقتی به یه سزارین دیگه میخوام فکر کنم برای دومی اونم بعد سه سال مثلا غصه م‌میگیرخ🥲🥲😐
اصلا حوصله چند روز تول ش رو ندارم هی دولا دولا باید راه بری

مگه زایمان طبیعی چشه

بعد سزارین هم عمرا 😅

خب سزارین کن اینبار

😂😂
انشالله ایندفعه خواستی بیاری برو سزارین . دور از جونت طبیعی حماقته از تجربه شخصیم میگم

منم خیلییییییی دوست دارم یه دختر داشته باشم ولی الان اصلا شرایط اقتصادی یاری نمیکنه
انشالله سه چهار سال دیگع پسرم هم بزرگ بشه یه دونه میارم و مبرم تحت نظر که دختر باشه😍🥹🥹

واااای چقد شما مث منی😅😅

من دوتا زایمان طبیعیم بدون بخیە بود.یکی از ماما ها میگفت من جای تو بودم هر سال بچە میاوردم🤣🤣🤣

منم همینطوررر ولی + میکنم با شوهرم
با اخلاق گنددددددد شوهرم عمراااا

توام متنفری از زایمان طبیعی

سوال های مرتبط