بعد از چهل روز بچه هاتون بهتر شدن یا بدتر؟

۹ پاسخ

بهتر.

عزیزم ببخشید یه سوال داشتم در مورد قرص فنوباربیتال که دکترتون توی بارداری داده برای زردی .میخواستم بدونم استفاده کردید؟ نتیجه داشت؟
من ۳۶ هفته ام دکترم برام نوشته ولی خیلی میترسم بخورم. میگم شاید اصلا بچه زردی نداشت ار کجا معلوم
۲ تا در روز نوشته باید تا زایمان بخورم از عوارضش میترسم

خیلی بهتر شده

همه چی خیلیییییی بهتر میشه عزیزم

از واکسن دوماهگی ب بعد خیلی بهتر شد خداروشکر

بدتر قبل چهل میخابید ولی بعد چهل اصلا خواب نداره شبا😑

بهتر میشه عزیزم

من پسرم از واکسن ۲ ماهگی به بعد خیلی بهتر شد
۴۰ روزگی تغییر خاصی نکرد

تغییری نکرد

سوال های مرتبط