۸ پاسخ

پسر من بخاطر کولیک تا ۲ماهگی یکم بی قراری میکرد بعد خوب شد خدارو شکر

والا همه میگن بعد ۴۰ روز تازه شروع میشه گریه هاشون

بهتر شد

حتی زود زدنشون برا دستشویش بهتر میشه ؟

واسه من بدتر شده

من قبل اروم بودبعدچهل روزشب بیداری بی قراری

من الان دخترم سه ماهه بازم گریه میکنه
ولی کم ترشده

واسه من بدتر شد

سوال های مرتبط