پسر من بخاطر کولیک تا ۲ماهگی یکم بی قراری میکرد بعد خوب شد خدارو شکر
والا همه میگن بعد ۴۰ روز تازه شروع میشه گریه هاشون
بهتر شد
حتی زود زدنشون برا دستشویش بهتر میشه ؟
واسه من بدتر شده
من قبل اروم بودبعدچهل روزشب بیداری بی قراری
من الان دخترم سه ماهه بازم گریه میکنه
ولی کم ترشده
واسه من بدتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.