ازمایشهاش همه خوب بوده؟چیزی کم نداشته؟
اگه خوراکش خوبه دیگه ژنتیکیه کاریش نمیشه کرد
ازمایش مدفوع برا سوجذب یا التهاب روده باید بدی
ازمایش ادرار برا عفونت ادراری
چون خدایی نکرده یکی از اینا باشع بچه وزن نمیگیره
هرچند من همه اینارو دادم خداروشکر سالم بود دکتر گف مثل خودت ریز نقشه
ببرش چکاب بده حتما
دقیقااااا مثل دختر من
خیلی ببخشید هر چی میخوره میره تو پوشک
وای من نبردم هنوز
عزیزم چکاپ ازش بگیر شاید ویتامینی چیزی کم داره بدنش ک وزن نمیگیره ،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.