۱۰ پاسخ

چقدر شبیه قزل الاست

ازاین ماهی اگه خیلی بزرگ باشه میشه سرخ کرد خورد ولی بازم خارش نسبت به ماهی های دیگه زیادتر هست

اینم ماهی رودخونه هست تیغ زیاد داره
من شکمشون که پاره کرده تمیز کردم شستم نیازی به بال کندن یا پولک کندنشون میست اینمدلی که میگم

دیگه بعد شسته شدن می‌زارم تو آب رو گاز درحد سههار دقیقه بجوشه بعدش که خنک شد پوستشو خارهای بزرگ جدا میکنیم خارهای ریزبکونن اشکالی ندارد درحدی که میتونی جدا میکنی بعدش چرخش کن وباهاش کتلت درست کن خیلی خوب میشه

این ماهی کپور هست مال رودخانه ها ست مشکلی نداره خوبه اما باید مواظب باشی تیغ زیاد داره

شبیه قرل الاست ولی نده در کل

این ماهی گاریز هست ،خار ریز زیاد داره ندین بهتره

از کجا گرفتین؟؟؟

از جنگ برگشتن مثل لشکر شکست خورده میمونن

ماهی کجاست

چرا خونی شدن 🥺🫠

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان hamin🫶 مامان hamin🫶 ۱۴ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی