عدس پخته دارم میشه عدسی پخت یا بد میشه

۳ پاسخ

عزیزم چرا نشه پ عدسی رو با چی درس میکنیم مگه پیاز و سرخ کن عدسا رو بریز داخلش ادویه و نمک بزن با گوشکوب بکوب عدسا رو کمی اب بریز و زیرشو کم کن من عدسی رو با اب کم دوس دارم بعدم کمی قارا بزن اگه داری خیلی خوشمزه میشه اگه نداری کمی ابلیمو

عدس پلو درست کن یابکوبش کوکو عدس درست کن

میشه. پیاز داغ بگیر زردچوبه و فلفل بزن. دو تا قاشق بلغور گندم اگه داری بریز با یه کم اب وقتی پخت عدس رو اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۵ سالگی
مامان پرهام عزیزم 🩵 مامان پرهام عزیزم 🩵 ۵ سالگی