۴۵ پاسخ

هیچ کدوم تا ابد فقط هانیزو قبول دارم

من مای بیبی من راضی ام
مولفیکس نم میداد منم راضی نبودم

این طرح جدید مای بیبی هست
پاهاشون بخاطر اون شیار ها زیاد فاصله نمیفته
از قدیمیا هم جذبشون بیشتره
من راضی ام به شدت

ما بیبی

از اول ماس بی بی میبندم خیلی راضیم

قطعا مای بی بی

فقط مای بیبی همروامتحان کردم فقط مای بیبی خوب بود ازاین جدیداش

مای بیبی شورتی تمام پاهای بچمو داغون‌کرد
کوکومی هم همینطور
ببم سبز عالی بودبراش
بعد هانیزم راضیم
مولفیکس زیاد دوست ندارم
مرسی هم بستم خوب نبود

مای بی بی ببم

من هم از اول مای بیبی میبندم خیلی هم راضیم

فقط مای بیبی
کوکومی الان خیلی گرون شده قیمتش با مای بی بی برابری میکنه و نشتی میده ارزش خرید نداره

مای بی بی میندم از وقتی به دنیا اومده خیلی راضی ام ازش عالیه👌🏻
ببم که اصلا ب درد نمیخوره 😑

هانیز من خیلی راضی بودم الان ک شرتی مای بیبی میبندم

من از اول مای بیبی بودە

این مدل جدیدای مای بی بی کانال داره خیلی خوبه جذبش عالیه

فقط هانیززززز

من هانیز ....خدا رو شکر خوب بود

مای بی بی کانال دار قطعا بدون کانال وقدیمیش جیش رو پس میده

مای بیبی کانال دار قطعا

کوکومی‌اصلا
من والا از ببم سبز بیشترراضیم تا مای بیبی

هانیز نسبتا به اینا بزرگ تر هم هست

تا ابد و یک روز فقط هانیز 🤩🤩🤩🤩

منم اصلا از مولفیکس راضی نبودم یکی بخاطر چسب ضعیفش یکی اینکه همش نشتی میداد..‌

اینایی هم که گذاشتی اول مایبیبی دوم کوکومی سوم ببم...هانیزم خوبه....بارلی هم

ما بی بی

بیم افتضاحه

مایبیبی
ولی من مولفیکس هم می‌بندم راضیم

برای دخترم ببم استفاده میکنم عالیهههههههه❤️
از مای بیبی ام بهتر

اتفاقا فقط مولفیکس
مای بی بی دخترم حساسیت زد
ببم اصلا جب و لایه کمتری داره
هانیز زود بو میگیره
مرسی پس میده
تو این یک سال فقط مولفیکس

من مای بیبی ۴ میبستم هانیزم ۴ گرفتم همون ۴ بگیر سایزش با بقیه فرق نداره فقط پشتش بلند تره که از پشت پس نده
من الان برای ۹کیلو ۵ میبندم

من ۹ماهه دارم مولفیکس میبندم ی بارم نم نداده راضی ام اوایل نوزادیش مای بی بی زدم تا شماره ۲ خوب بود سایز ۳که انگار خود ۲ بود دیگه بعدشم مولفیکس زدم چیز ودیگه استفاده نکردم ترسیدم دخترم حساسیت بگیره

منم مارک مای بیبی می‌بندم مولفیکس نساخت به پاهاش

مای بیبی و هانیز خیلی خوبنن

مای بیبی شرتی میبندم و از همه چیزش راضیم جز قیمتش 😄

مای بیبی راضیم

ببم خوبه

صددرصد مای بیبی از همشون بهتره
و توی خارجی ها فقط کانفی
من هر برندی رو بگی امتحان کردم با همشون دخترم پاهاش سوخت و حساسیت نشون داد فقط با پای بیبی و کانفی اوکیه
الانم وقتایی که میرم بیرون کانفی میبندم توی خونه مای بیبی

فقط هانیز

من از مای بیبی و بعدش هانیز راضی ام ببم سبز اصلا خوب نبود

اول ما بی بی بعد هانیز

وسطی

نمیدونم چرا از کوکومی بد میگن من ک خیلی راضیم مخصوصا شورتیش

کوکومی من اصلا راضی نبودم....
ببم بد نبود اون وسطی استفاده نکردم

اتفاقاً کن همه مدل استفاده کردم اشغال ترین کوکومی بهترینم مولفیکسع اصلا نم نمیده

من دوتابچم ببم سبز گذاشتم واقعا خوبه

من هم مایبیبی میبندم هم مولفیکس هم کوکومی
مولفیکس بو میده دوتا دیگ خوبه
ببم چسباش خوب نی

سوال های مرتبط