چ پومادی بزنم برای واژنم میخاره تو بارداری؟؟؟

۵ پاسخ

بمن کلوترمازول داد خوب شدم خداروشکر

دیپروکل زدم من

ان ان بزن

من دوبار ازاین پماد زدم دیگه خارش تموم شد.. فقط دور واژن داخل نزنی

تصویر

من دارم میمیرم خواهر دیگه امروز نوبت گرفتم برم دکتر

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی