۴ پاسخ

من جایی که میبرم خیلی دختر خوبیه عکاسم۳۰۰میگیره الان اف زده ولی چند ماه نبردم سرپسرم هرماه برای ماهگرد میبردم الان برای دخترم خودمون عکس میگیریم فقط مناسبت ها میبرم
البومم جدید نگرفتم خیلی گرون شده سرپسرم خریدم۳۰۰ت😢🤭۲سال پیش کاشکی چندتا میخریدم

قبلنا ۱۶*۲۱
۴۰۰وخورده ای بود
الان ۵۳۰
البومم چند ماه پیش میگفت۲/۵۰۰

اره خوبه من اخرین بار اتلیه برای عکس عید بردم هر عکس ۳۰۰ بوده احتمالا الان بیشتر شده شما هم خوب دادین

من 500رفتم البته لباس وگیره وهمه چی داشت

سوال های مرتبط