۳ پاسخ

برای من گفت لب مرزه ۱۸ دیابتمم لب مرز خطر داره؟

بله ممکنه
شیرینی حذف کن ابش کنترل میشه

اره اب دور‌جنین نباید بره بالا
همون ۲۵ هم بوده زیاد بوده

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۱۳ ماهگی