من دخترم ۳۸ هفته و ۴ روز زایمان اورژانسی شدم ب دنیا اومد
تب کرده بودم شدید دیگه زایمانم کردن🤦♀️
والا من سر دخترم چهل هفته بزور زاییدم خودم رفتم آخر
آره دختر من آخر ۳۷ هفته دنیا اومد با این که سزارین بودم یعنی هشت روز زودتر از تاریخ عملم
خیلی خوب بودددددد🤣🤣🤣
دختر اول من ۳۸ هفته به دنیا اومد این نمیدونم طبیعی
طبیعی 41 هفته سزاریان 39 هفته
ربطی به دختر پسر نداره که
مگه فرقیم میکنه؟😐
مگه فرقی دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.