من بچه اولم ۴۰هفته به دنیا اومد بچه دوم ۴۱هفته.از ۳۷هفته به بعد باید اماده باشی
بستگی داره ب شرایط خودت و بچه
38هفته و4/5روز
زنداییم ۳۶ هفته من ۴۱ هفته زایمان کردم😑
من اولی ۳۶ هفته ودومی ۳۹ هفته زایمان کردم
فک کنم از 38به بعد باید منتظر باشی
والا چن روز بیشتر نمونده هیچ خبری نیست. خواهرم سزارین بودی هفته ۳۸ دردش گرفت. نمیدونم چرا برعکسه
من ۳۶ هفته دیدم تا۴۲هفته ولی میانگین اکثرا ۳۸هفته به بعدتا۴۰هفته هست
بچه اول معمولا ۴۰هفته
دومی وسومی زودتر....
البته باز بستگی به شرایط خانوم باردار داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.