۴ پاسخ

عزیزم قنداق کن راحت بخوابه

بعداز ۲ماه کم کم خوب میشه بعد۳ماه اوکی میشه

اره چون حرکات دستاش غیر ارادیه باید قنداق کنی دستاشو

اوف خواب اصلا نداره هر ثانیه هم مهمون هنوز نرفتن خونشون دوباره بر گشتن اسایشم ندارم به خدا بچشون سر صدا میکنه نمیزارن بخوابه

سوال های مرتبط