۵ پاسخ

پسرمنم قبلا گوشت خالی میخورد الان لب به خورشت نمیزنه 😑 نمیدونم یه مدت دنبه زیادد زدم مزه دنبه گرفت خودشش نیومد یا کلا بدش اومد دیگه

پسر من عاشق کوبیده بود
الان میجوعه تف می‌کنه

بچه ها اینجوری ان دیگه
چندوقت یکبار سلیقه هاشون عوض میشه
دختر من یه مدت خودشو میکشت برای ماکارونی ..الان لب نمیزنه میگه بدمزه است

دختر من هر بار از یه چیزی بدش میاد
چند وقت بعد هم نظرش عوض میشه

وای دختر منم همین جور شده.اوق میزنه

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی