۸ پاسخ

اگر شیر خودت رو می خوره. به هیج وجه. شیر. بستنی. بادام زمینی. سویل. کلم نخور
معمولا سه ماهگی

تازه اولشه😩😩😩

سگانوز عالیه امتحان کن.. کم کم خوب میشه تا سه ماهگی یکم صبوری میخواد

صدای سشوار براش بزار
قطره کولیکز بهش بده
خودتم غذای نفاخ اصلا نخور بعد غذات حتما آبجوش نبات عرق نعنا بخور

دکتر گفت تا چهار ماهگی طول میکشه

بچه من دوماه و نیم تموم شد البته تموم هم نشده ولی کمتر شده

سگانوز بده بهش

تا سه ماهگی همینه عزیزم باید صبور باشی و به فرزندت رسیدگی کنی به امید خدا این روزا هم میگزره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی