۴ پاسخ

به چه بچه هایی تعلق میگیره؟

بله برای دختر من واسه دوماه ریختن ، خرجش کردیم رفت🤭

برا ما واریز نشده نمیدونید باید چیکار کنیم؟به بهداشت زنگ زدم میگه دست ما نیس

بله من گرفتم مال دوماه با کالا برگ ریختن

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون هفته دوازدهم بارداری