من پسرم الرزیش از 2ماهگی شدید تر شد یعنی با خوردن یه سری چیزا توی مدفوعش خون نشون میداد حالا اینا چی بود ،اجیل ها تخم مرغ، هرچی گوشت قرمز ، و هرچی که با گوشت قرمز باشه ،سوسیس .....میوه ها انبه هندونه خربزه طالبی،موز کیوی گوجه بادمجون،توت فرنگی و اناناس ،،لبنیات و هرچی با لبنیات باشه حالا چه گره چه بیسکویت و کیک ،
سویا و کنجد
میگو و ماهی .
من اصلا داغون بودم تنها چیزی که میخوردم برنج و مرغ و بوقلمون بود اونم آب پزی یا سرخ کرده .
صبحانه هم عسل و مربا به .حبوبات هم از ماه 5اضافه کردم بخاطر نفخی که بچه میداد اضافه کردم .
اما وقتی رسید یه 6،7ماه از سه فوق تخصص گوارش مشورت گرفتم و یکی یکی هر از 3روز اضافه کردم .الان بهترم .
با این وجود لازم کلی توضیح داره .
از 7ماه به به یه سری چیزا رو واسه خودم تست میکردم یه سری چیزا واسه بچه .
الان دیگه خیلی چیزا مجاز شدم
واسه پسرم هم همینطور.
اگر خواستی باز بیشتر توضیح میدم
علائمش مدفوع خلطی و رگه خون در مدفوع
تمام بدن بالا میده و خارش میگیره
بی قراری بیش از حد
اینا رو بچه من داشت که ازمایش داد فهمیدیم که الرژی پروتئین گاوی گرفت از پایان واکسن ۶ ماهگیشم شروع شد یهو قبلش اصلا نداشت
دکترش گفت فقط محصولات گاوی ( پنیر _ دوغ_ ماست _ کره _ شیر و گوشت گاو )
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.