۲ پاسخ

من پسرم الرزیش از 2ماهگی شدید تر شد یعنی با خوردن یه سری چیزا توی مدفوعش خون نشون میداد حالا اینا چی بود ،اجیل ها تخم مرغ، هرچی گوشت قرمز ، و هرچی که با گوشت قرمز باشه ،سوسیس .....میوه ها انبه هندونه خربزه طالبی،موز کیوی گوجه بادمجون،توت فرنگی و اناناس ،،لبنیات و هرچی با لبنیات باشه حالا چه گره چه بیسکویت و کیک ،
سویا و کنجد
میگو و ماهی .
من اصلا داغون بودم تنها چیزی که می‌خوردم برنج و مرغ و بوقلمون بود اونم آب پزی یا سرخ کرده .
صبحانه هم عسل و مربا به .حبوبات هم از ماه 5اضافه کردم بخاطر نفخی که بچه میداد اضافه کردم .
اما وقتی رسید یه 6،7ماه از سه فوق تخصص گوارش مشورت گرفتم و یکی یکی هر از 3روز اضافه کردم .الان بهترم .
با این وجود لازم کلی توضیح داره .
از 7ماه به به یه سری چیزا رو واسه خودم تست میکردم یه سری چیزا واسه بچه .
الان دیگه خیلی چیزا مجاز شدم
واسه پسرم هم همینطور.
اگر خواستی باز بیشتر توضیح میدم

علائمش مدفوع خلطی و رگه خون در مدفوع
تمام بدن بالا میده و خارش میگیره
بی قراری بیش از حد
اینا رو بچه من داشت که ازمایش داد فهمیدیم که الرژی پروتئین گاوی گرفت از پایان واکسن ۶ ماهگیشم شروع شد یهو قبلش اصلا نداشت
دکترش گفت فقط محصولات گاوی ( پنیر _ دوغ_ ماست _ کره _ شیر و گوشت گاو )

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان لنا گلی😍 مامان لنا گلی😍 ۱۶ ماهگی
مامان داداشِ عباس مامان داداشِ عباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی