۴ پاسخ

خوبه بابا
فقط باید براری تا ته یه سینه رو بخوره

اگه اینه که عالیه

آره انگار کم رمق شده

نه عزیزم خوبه
شیر مادر رقیق تر از شیرخشکه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی