منم حس میکنم هر وقت تغدیم کم باشه شیرم کمه وگرنه بقیه روزا شیرم خوبه وسیرش میکنه
آره شیر منم کم شده در ضمن بچم سیر هم نمیشه کمکی بهش شیرخشک بدم؟
عه، خب سعی کن زیاد استرس نداشته باشی. استرس دشمن شیره
نه نگران نباش اگه تغذیه ات خوب باشه مشکلی پیش نمیاد
بدن هوشمنده، هرروز متناسب با نیاز بچه براش شیر ترشح میکنه
اره منم اینطوری شدم ولی مهم اینه که ایا بچت خوب سیر میشه یانه
اگه اره ک نگران نباش
دقیقا منم همینطور شدم تو چهارماهگی بعد آب هویج و شیر و خرما و آبگوشت و ماکارانی و دلستر زیاد بخور عالی
نه کم نشده بچم کم خوراک شده
چون سر دندونه حسابی بهش داره فشار میاد
خوابشم در روز کم میشه گاهی اوقات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.