من پتو گلبافت و موسلین و دورپیچ بافت و قنداق فرنگی گرفتم
همدانم از شهریور هوا رو به خنکی میره و شباش سرد میشه
حتما بگیر
منم اول مرداد هست با همیم اما اینجا خوزستان هست تا برج ۱۰ سرما نیست😅😅😅😅🤲🏻
منم اردبیلم. بچه هامم اول مرداد دنیا میان. پتو دورپیچ ضخیم میگیرم و داخل ست بیمارستانیشم دورپیچ نخی داره
من پتو بافت گرفتم ولی گفتم الان گرمش میشه یه دورپیچ هم گرفتم برا تابستونش پتو بافت هم بنظرم برا پاییز و زمستون خوبه اندازشم خوبه کوچیک نمیشه
ما همیشه چه زمستون بدنیا بیاد چه بهار یدونه پتو دور پیچ میگیریم یه پتو گلبافت ژله ای
بنظرم هرچی میگیری پتو کودک بگیر براش کوچیک هم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.