اگه مطمئنی هردوتون سالمین فقط کافیه بیخیال باشی ورزش سبک کنی یا برقصی، سالم خوری کنی شکر رو قطع کنی از روز ۱۰ تا ۲۰ سیکلت یه شب درمیون رابطه داشته باش نیم ساعت بعدش دراز بکش یه بالش هم بزار زیر باسنت با شوینده واژینال هم خودتو نشور. دخول هم باید عمقی باشه. خودتم اوابوست و فرتیل اید بخور. شوهرت فرتیل اقایون
عزیزم اینکه استرس نداشته باشید و قبلش چکاپ کامل بشید و کمبود ویتامین ها رو برطرف کنید و مهم تر از همه حداقل شش ماه یا یکسال قبلش ورزش کنید ، بدن کاملا آماده باروری میشه
من رژیم غذایی رعایت کردم خودم و همسرم از ۴۰ روز قبلش
ولی صرفا به خاطر سلامت و اینا بود
اسید فولیک و دی هم میخوردم
کیت تخمک گذاری هم گذاشتم،وقتی مثبت شد اقدام کردیم..اقدام هم عمقی بود
استرس و این چیزا هم اصلا نداشتیم..هم قبلش هم بعدش..
با همون یه بار هم گرفت
بیخیال بچه شو برو باشگاه
یهو میبینی عه حامله ای🤪
قرص اوابوست و فولیک اسید ۱ خوردن
۶ ماه
استرس نداشته باش اگه اضافه وزن دارید رژیم و ورزش شروع کنید
قرص اوابوست
یه شب درمیون رابطه داشتیم
قبلش رفتم دکتر، چسبندگی رحم داشتم عمل شدم، شوهرم برا اسپرمش دارو خورد منم قرص ابواست خوردم ماه دوم باردار شدم
یکسالو نیم اقدام داشتم . زمانی که فهمیدم اسپرم شوهرم مشکل داره و باید بره دکتر خیالم راحت شد خودم مشکل ندارم و باردار شدم. یه ذره هم استرس داشته باشی نمیشه فقط یه ذره استرس…..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.