۴ پاسخ

چرا انقد زود میخوای بگیری؟

اخه زوده عزبزم گناهداره

من چون تدریجی گرفتم خداراشکر اصلا اذیت نکرد

سه روزه بعد خیلی بهتر میشه

سوال های مرتبط