۴ پاسخ

دختر منم😆

من پسرم یک سالگی کم کم در آورد الان که سه سالشه موهاش پر شده ولی تا سه سال موهاش کم پشت بود شیر خودت بمال به موهاش میگن خوبه خودم تا شنیدم دیگه از شیر گرفته بودم پسرمو

😂ای ننه

اونطوری نگو نمیگیرنشااااا 😂 😂 😂 😂 😂

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل روزهای ابتدایی تولد