۵ پاسخ

پسر من طعم این یکی رو بیشتر از بقیه دوست داره.

از یه ماهگی میدم راضیم

پسر من عوق میزنه و نمیخوره🤐

من میدم میخوره

من میدم نمیخوره😁😂البته اینم بگم کلا دخترم با هرنوع قطره و شربت مشکل داره هیشکدومو نمیخوره فقط آبو شیر میخوره😅😂آد هم مشکل داشت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان مامای گهواره😍 مامان مامای گهواره😍 ۱۵ ماهگی