یه سوال
امپول ریه رو برای همه میزنن یا استثنا

۵ پاسخ

بستگی به دکترت داره من دکترم به همه بارداراش میده

من دهانه رحمم نارسایی داره، سرکلاژ کردم پساری هم گذاشتم( توی 24 هفته)
دیروز به دکترم میگم امپول ریه رو کی بزنم، گفت اگر نیاز باشه خودم وقتشو میگم بهت😑🙄خو من استرس میگیرم
میخوام زودتر بزنمش

برای اونایی ک امکان زایمان زودرس هست براشون

والا برامن زد برای اعتمینان ک یه موقع زود به دنیا آومد نره دستگاه

ن استثنا
زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد