بستگی به دکترت داره من دکترم به همه بارداراش میده
من دهانه رحمم نارسایی داره، سرکلاژ کردم پساری هم گذاشتم( توی 24 هفته)
دیروز به دکترم میگم امپول ریه رو کی بزنم، گفت اگر نیاز باشه خودم وقتشو میگم بهت😑🙄خو من استرس میگیرم
میخوام زودتر بزنمش
برای اونایی ک امکان زایمان زودرس هست براشون
والا برامن زد برای اعتمینان ک یه موقع زود به دنیا آومد نره دستگاه
ن استثنا
زایمان زودرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.