دکتر به من گفت باید بزنی چون احتمال زایمان زود رس دارم
نه نزدم دکتر گفت لازم نیست زایمان زودرس باید بزنه
ن فقط کسایی که امکان داره زایمان زودرس داشته باشن
من با تجویز پزشکم تزریق کردم🙏
نه کسایی ک ریسک زایمان زودرس دارن باید بزنن
نه نمیزنن برای کسایی که نوزاد نارس بدنیا میاد یا امکانش باشه زایمان زودرس داشته باشه
دکتر باید بگه . واسه اونایی ک زایمان زودرس دارن
من نزدم نمیدونم بابد بزنم یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.