سلام عزیزم
قندت ۱۰۱مراقبت کن
ویتامین دی۱۸خیلی کمه
تیروییدنرماله ال اچ پایین واف اس اچ بالانشانه اختلال هورمونیه تنبلی دارید؟پرولاکتین وهورمون مردانه نرمال
آهن خون نرماله کم نیست
ذخیره تخمدان هم خوبه
ویتامین دی و آهن بدنتون کم هست که دکتر دارو میده
جواب آزمایشت اوکیه ولی ویتامین d کمه باید قرص بخوری ۱۵ روز یه بار یه ویتامین d 5000 بخور و ذخیره تخمدانت هم یه مقدار پایینه اگهمیخوای اقدام کنی برای بچه زودتر اقدامکن.
اینم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.