برا بچه ها کلا بالاس نترس
این رنج برا افراد بالغه
نه اوکیه
معمولا این مقدار بالا بودن خطری نداره. اونی باید بررسی بشه که دو سه برابر باشه .
بله یکیش بالاست
باید کمتر از ۴۵ باشه
واسه پسر شما ۶۶
تو این یکی دو هفته سرماخوردگی یا اسهال و استفراغ نداشته؟
یکم انزیماش بالایه اما فک نکنم مشکلی باشه دکتر به پسر من گفت همیشه بچه ها یکپی انزیماشون بالایه حالا یا بخاطر التهاب یا اگه الان سرما خورده یا مریضه بخاطر اونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.