سلام خانوما خسته نباشید کی برنامه شمیم رو داره دهک چرا نشون نمیده کسی میدونه دهک چندیم الان ؟
من یدونه تخم مرغ با دوقاشق اردیزره وانیل و بکینگ پودر و یه موز له شده قاطی میکنم رو تابه داغ بدون روغن و کره میریزم حباب زد میچرخونم
۲ تا تخم مرغ
یه لیوان آرد به علاوه ۲ قاشق سر پر
یه لیوان شیر
دو قاشق شکر
۳ قاشق روغن
۲ قاشق چای خوری بیکینگ پودر
یه قاشق چای خوری وانیل
میتونی توش شیره خرما یا پودر گردو و پسته یکم گلاب یا شکلات سکه ای اینام بریزی
اول تخم مرغ و شکر مخلوط کن
بعد شیر اضافه کن
بعد آرد و بیکینگ پودر و وانیل الک کن اضافه کن
مواد که یکدست شد بریز تو ماهی تابه داغ بدون روغن
روش که کلا حباب حباب شد برگردون اونورشم بپزه
این دستوره من درست کردم خیلی خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.