۸ پاسخ

من ۱۶ هفته سونو معمولی رفتم برای تعیین جنسیت نشون داد

آره عزیزم منم ۱۵ هفته جنسیت مشخص شد بهم گفتن

من سیزده هفته رفتم سونوگرافی یگانه گفت دختره
انومالی هم دختر شد
بنظرم تشخیصش دقیق هس

اره منم زودتر رفتم

منم ۱۶ هفته رفتم دوباره همون جنسیتی که انتی احتمال داد، بود

باشه مرسی ازتون🫂💞

سونو ساده ک بری بگی فقط برا تعیین جنسیت اومدم بهت میگن

بله عزیزم از شونزده هفته نشون میده

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری