برا جلوگیری ازینک باردار نشم چی بهتره خانما

۷ پاسخ

بهترین راه رابطه نداشتنه انقدر دیدم میگن با جلوگیری هم باردار شدن

بعد از دو ماه که زایمانت گذشت دستگاه بذار
من خودم دو ماهم که تموم شه دستگاه رو میذارم با خیال راحت

نداشتن رابطه

بهترین راه دوری از همسر که باعث خطا نشه

رابطه نداشتن 😂😂 والا توگهواره خیلیا با کاندوم و قرص باردار شدن
بهتره که دیگه نزدیکی‌نکنیم😂

کاندوم بهترین و کم خطرترین راهه

به نظر من فقط کاندوم
و حواس جمممممع😅

سوال های مرتبط