بهترین راه رابطه نداشتنه انقدر دیدم میگن با جلوگیری هم باردار شدن
بعد از دو ماه که زایمانت گذشت دستگاه بذار
من خودم دو ماهم که تموم شه دستگاه رو میذارم با خیال راحت
نداشتن رابطه
بهترین راه دوری از همسر که باعث خطا نشه
رابطه نداشتن 😂😂 والا توگهواره خیلیا با کاندوم و قرص باردار شدن
بهتره که دیگه نزدیکینکنیم😂
کاندوم بهترین و کم خطرترین راهه
به نظر من فقط کاندوم
و حواس جمممممع😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.