۱۴ پاسخ

منم بعضی موقع ها فراموشم میشد الان از وقتی فهمیدم واجبه هر روز میدم میتونی قوطی خالیشو بزاری رو کابینت یا میز تی وی تا دیدی بدی به بچه
چون یخچالیه نمیشه بیرون از یخچال نگه داری

من انقد بچم دوس داره قطره رو که هرروز اول میزارم از یخچال بیرون تا یکم گرم شه بعد میدم بخوره از خوردن اون من خوشم میاد همیشه هم اولین کارم همینه

ساعت بکار عزیزم من اونجوری می‌کنم همه قطره هاشو ساعت می‌زارم خواب هم بود آنقدر می‌زارم روی تکرار تا بیدار شده یادم بیفته😐🤦🏻‍♀️

عزیزم خیییلی مهمه حتما بده

قطره ا د روی ایکیو و رشد مغز بچه خیلیییی تاثیر داره حتما حتما بهش بده من هرروز صبح ک بیدار میشم اول اونو میدم بمونه برا بعد یادم میره کلا
یجا بزارش ک تو دید باشه ک یادت بیوفته یا ساعت بزار

من گذاشتمش رو میز جلو مبلی تو سالن
که جلو چشمم باشه
وگرنه یادم میره

منم ندادم

بده حتما

خواهرم به دخترش نداده بود همش مریض میشد برد دکتر دکتر خیلی حرص شد گفت مگه میشه به بچه قطره آ د نداد

گوشیت رو بزار و تایم بهش بده

برا رشد بچه خیلی تاثیر داره حتمن بده

مث منی پس
منم همش یادم می‌ره عذاب وجدان میگیرم

من دیگه مولتی میدم
ساعت کوک کن گوشیت زنگ بخوره بذی

😐💔💔 بده بهش

سوال های مرتبط