۴ پاسخ

منم دارم ولی خداروشکر مشکلی برام پیش نیومده قبل بارداری رفتم دکتر گفت فیبروما تو قسمتی از رحمت هست که مشکلی برا جنین نداره

من موقع زایمان داشتم سر سزارین دکتر برداشت

من داشتم و دارم
نه خطرناک نیست
فقط پریود سنگین تری داره ادم نسبت به بقیه
من با سزارین چندتاش و دراوردم ولی ۲ تاش و نتونست دربیاره چون چسبندگی میگرفتم

فیبروم چی عزیزم؟کدوم قسمت بدن

سوال های مرتبط