خانماکه سزاریان شدین چندهفته زایمان کردین

۱۹ پاسخ

38,هفته،4روز

بچه اولم 37و 1روز

۳۶هفته و۳روز

۳۷هفته ۱ روز سزارین اورژانسی

اول ۳۹

37هفته تمام

39 هفته

اول 37چون یهو تب کردم

۳۸هفته و ۳روز

۳۷ هفته و ۱ روز

من۳۹هفته چون دگ دردم گرفت

من ۳۷هفته۶روز چون فشار داشتم

یکی ۳۸ و ۲ روز یکی ۳۸ و ۴ روز

۳۸ هفته تمام

۳۸ و ۳ روز

پس چرابه‌من گفت ۳۷هفته برو

اول۳۸هفته

۴۲ هفته

۳۸هفته و۳روز

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی