سونو داپلر گرون تره تا همین ۴_۵تومن اگر سونو عادی باشه تا ۳ اینا
من فروردین رفتم ۵ تومن
۲۷۰۰دادم من
من وقت گرفتم سونو۳تومن
ازمایش ۱/۷۰۰
سنو ب من گفتن ۳۷۰۰ تماس گرفتم
شاید برم چیز دیگه بگن
سلام عزیزم من آزاد سونو 4150
ازمایش4600ک همراه ی آزمایش تیرویید قند و کم خونی و اچ آی وی هم همراهش بود
من چند هفته پیش انجام دادم
سونو 1.200
ازمایش 12 میلیون
برای من با اندازه سرویکس شد ۶۷۰۰
من امروز انجام دادم
۱۷۰۰ سونو
۱۷۰۰ ازمایش غلبارگردی
۶-۵ میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.