خانوما کسی میدونه‌هزینه ی سونو ان تی چقدر میشه حدودا؟

۱۰ پاسخ

سونو داپلر گرون تره تا همین ۴_۵تومن اگر سونو عادی باشه تا ۳ اینا

من فروردین رفتم ۵ تومن

۲۷۰۰دادم من

من وقت گرفتم سونو۳تومن
ازمایش ۱/۷۰۰

سنو ب من گفتن ۳۷۰۰ تماس گرفتم
شاید برم چیز دیگه بگن

سلام عزیزم من آزاد سونو 4150
ازمایش4600ک همراه ی آزمایش تیرویید قند و کم خونی و اچ آی وی هم همراهش بود

من چند هفته پیش انجام دادم
سونو 1.200
ازمایش 12 میلیون

برای من با اندازه سرویکس شد ۶۷۰۰

من امروز انجام دادم
۱۷۰۰ سونو
۱۷۰۰ ازمایش غلبارگردی

۶-۵ میلیون

سوال های مرتبط

مامان تمشک جون🤍🫀 مامان تمشک جون🤍🫀 هفته دهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ؟♥️ مامان ؟♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری