سلام خانوما میگم سونو ان تی حدودا چند میشه

۶ پاسخ

2600سنو‌

برای من ۳۵۰۰ سونو شد ۱۸۰۰ ازمایش
سونو دکتر یزدان‌پناه رفتم ازمایش هم آزمایشگاه پیوند

من ۶۱۰۰ دادم
داپلر هم داشتم وگرنه یکم کمتر میشه انتی معمولی

اوکی ممنونم

آره نوبت گرفتم برا ۱۰برج چهار قیمتش چند میشه

یکی از دوستام رفته ۵ ت

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی‌نی کوچولو مامان نی‌نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و ایلیا💙💙 مامان علی و ایلیا💙💙 ۷ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری