۲ پاسخ

😩وای دختر من سه روزه سرویس کرده انقد گریه میکنه و اشک میریزه جیگرم کباب میشه به‌خاطر دندونه بردم دکتر گفت چای بابونه کیسه ای و بزار رنگشو پس بده بعد ک چای خنک شد پارچه ی نرم و باهاش خیس کن بزن لثه هاش زد التهابع

شربت دلدرد بدش

سوال های مرتبط