خانما کیسه اب پاره بشه طرف درد داره؟؟؟؟

۵ پاسخ

کیسه اب خیلی‌ محکمه که به راحتی پاره بشه، این فکرا رو نکن

به این راحتیا نیست پاره بشه یه پارچ اب میریزه وسط پات

من هر دو زایمانم قبلش کیسه آبم پاره شد
اصلا دردنداشتم
رفتم زایشگاه برام آمپول زدن دردهام شروع شدن الحمدلله بچه زود بدنیا اومد

سلام نه ازمن توخونه پاره شد فقط آب زیادی میریخت قد ی پارچ که سریع پارچه گذاشتم رو پاهام بعدم امبولانس اومد از۸ک پاره شد۲ظهربدنبااومد ولی درد نداشت مثل این بود ک ی خودکار فرو شد و بعدم ابریزش زیااااد وبچم کلا بی حرکت شد ولی موردی نبود

بعضیا درد زایمان میگرشون .ولی بعضیا هم نه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد