آره دیگه سرشو میتونه نگه داره فکنم دختر من بیشتر از دو سه هفته اس میتونه چند ثانیه نگه داره
نه کم در حد چند ثانیه
متخصص گفت چهارماهگی به بعد باید گردن بگیرن
بعضی ها زودتر میگیرن ولی اگر چهارماهگی شد هیچ ایرادی نداره
چند ثانیه گردنش میاد بالا نگه میداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.