۴ پاسخ

آره دیگه سرشو میتونه نگه داره فکنم دختر من بیشتر از دو سه هفته اس میتونه چند ثانیه نگه داره

نه کم در حد چند ثانیه

متخصص گفت چهارماهگی به بعد باید گردن بگیرن
بعضی ها زودتر میگیرن ولی اگر چهارماهگی شد هیچ ایرادی نداره

چند ثانیه گردنش میاد بالا نگه میداره

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان 🩵سپهر💎 مامان 🩵سپهر💎 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان دیارا🧸🦋 مامان دیارا🧸🦋 ۵ ماهگی