۵ پاسخ

اره من یکم هم کره میزنم

آره میشه

چجوری درست میشه پوره ها من شیرخودمو میدم

اره عزیزم

من نمیدم سیب زمینی چون بی خاصیته
حتی خودمم نمیخورم

سوال های مرتبط