۱۵ پاسخ

عزیزم بیمارستان البرز زایمان اول سزارین میکنن ؟ دکتری میشناسی که پول بدم انجام بده؟

مبارکه عزیزممم
ماما کل زمان زایمان از زمان اغاز درد و فشار و.. پیشت بودن؟

دفترچه تامین اجتماعی داشتم هیچی ندادم
منتها یکی بود اختیاری بیمه کرده بود خودشو مشاغل ازاد ۵تومن داد طبیعی

طبیعی بودم با این حال که اولی دیستوشی بود بعدش رفتم اتاق عمل خارج رحمی داشتم جراحی شده بودم حملات پنیک داشتم ولی دکترم با جون و دل کنارم بود حتی سر زایمان خودش اوند طبیعی

ازدکتر هرچی خوبی بگم کم گفتم دکتر ژیلاحصار اشرفی بود از بیمارستان و قسمت بلو ک عالی بود ماما ها عالی

سلام مرسی از تبریکاتون سونودوروز قبل ۳۸۲۰ بود ولی دنیا اومد ۳کیلو ۶۲۰ نه دستگاه نرفت

بسلامتی عزیزم ♥️

به سلامتی عزیزم...سزارین بودی ؟؟از بیمارستان بگو ؟ چطور بود؟

مبارک باشه عزیزم قدمش خیر باشه 🥰
حالت بهتر شد بیا در مورد بیمارستان بگو ببینم چطوره بیمارستان البرز

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم

مبارک باشه عزیزم..بچتون دستگاه نرفت؟وزنش چقدربود تو۳۷هفته؟

مبارکه عزیزم

خداروشکر
مبارک باشه
خوب بود؟؟؟

سزارین کردی عزیزم.؟ بیمارستانش خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان هامان وهاکان مامان هامان وهاکان ۱۴ ماهگی