من کلا قنداق نکردم😂
دکترا اصلا قنداق قبول ندارن
خودشون دیگه نمیخوان منم پسرمو کماکان میبندم
دخترم تا7 ماهگی خودش دیگه نخواست
دخرمرو ۲۰روزگی بردم دکتر گفت موقع قنداق یکی از دستاشو بیرون بذار
چون بیشتر بهش ارامش میده
در کل که زیاد قنداق نکردم
اگه دستشو خیلی تکون میده موقع خوابوندن دستاشو بگیر تا بخوابه
والا خوش به حالت
پسر من هرکاری کردم نمیزاشت قنداق کنم گریه میکرد
پسر منم بدون قنداق اصلا خواب نداره، از چند تا خانم سن بالا پرسیدم گفتن تا هروقت که خودش دیگه قنداق رو نخواد و آمادگی بدون قنداق خوابیدن داشته باشه که پسر من هنوز امادگیشو نداره
اتفاقا یه سری از دکترا هم قنداق رو توصیه میکنند برای عمیق شدن خواب نوزاد و مادر، البته اگه نوزادی نیاز داشته باشه به قنداق
قنداق خیلی واسه بچه خوبه ولی پسر من سر ۵۰ روزگی دیگه نمیذاشت قنداقش کنم خود بخود از قنداق میشه بچه نترس بزار تا هروقت خودش دوست داره قنداق باشه خوابش هم بهتره خودبخود تو یه روز خودش دیگه نمیخواد قنداق بشه
اتفاقا بچه ها وقتی قنداق باشن خواب عمیق میرن
بچه منم ابدا بدون قنداق نمیخوابه جیغ میزنه
من قنداق نکردم اصلا یعنی کلا نمیداشت
منم موندم چ کنم
عزیزم 😍من ک ی بار امتحانی بستم ک برا واکسن هم ببندم جیغ و داد ک چرا بستی 😐
پسر منم همینجور ه زمانی کار داشته باشم قنداق میکنم چندساعت راحت میخوابه
هرچی زودتر از قنداق کردن درش بیار چون بزرگ تر بشه اصلا نمیتونی بگیری ازاینورم ازاین به بعد هوا گرمه نمیتونه بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.