عزیزم اسنپ به داروخونه وصله از اونجا پیدا کن از شهرای نزدیک تر
خواستی آدرس بده برات میخرم
بله من خریدم دیشب
البته میگن واسه رفلاکس خوبه ولی من زدم اینترنت میگه خوب نیست چون طعم نعنایی اس
آره واسه نفخ بچه خوبه من دادم به پسر ولی واسه کسی که رفلاکس داره خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.