۱۳ پاسخ

گردالو 😍
ببرش بیرون، منم تازه نیم ساعته رسیدم خونه، سعی میکنم هر روز ببرمش کالسکه سواری☺️

من میترسم ببرمش بیرون.هوا سرده اینجا

عشق منه 😍😍😍

اووووفی لپاش بکششششش🤩🤩🤩

منم تازه پسرمو اوردم خونه
قبلش بردم نیم ساعت گردش
الان راااحت خوابیده

ناز نازی❣️😍خوووودااا

منم لنامو عصرا میبرم پارک روبرو خونمون با کالسکه .بچه هارو میبینه ذوق میکنه😍

منم بعضی وقتا میبرم بالکن

وای من میترسم از پله ها ببرمش بالا🥴

من که خیلی میرم بیرون دم به دقیقه با اریا بیرونم جدیدا تو کالسکه نمیخوابه

کار خوبی کردی
من اگه الان ببرمش تو حیاط حتما بوی کباب میپیچه توی خونه

منم نیم ساعت پیش بردمش تراس ولی بجای اینکه بیرون نگاه کنه فقط وسایل تو تراس نگاه میکرد😄😄

خوب کردی گلم
منم عصر ها بچمو میبرمم حیاط

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی