شکه شده از این همه ادم 🤣
تو نگاهش یه تعجب خاصیه از دیدن اینهمه ادم😂
برکت کرده چقدرم پارک شلوغه😂😂😂
خودت پتوش رو بافتی؟
اولین پارک رفتن بچه م
جمعه 8 اسفند 1404
فرداش جنگ شد
چه ساعتی از روز بردی؟ هم شلوغه هم روشن! اینجا فقط شب میشه رفت
خوب کاری کردی من فکر میکنم بچمم دلش میگیره نیاز به گردش داره😂
از این حجم زیادی آدمیت کپ کرده😂
منکه این چنروزه اومدم تهران فقط دوبار تونستم ببرمش بیرون
همش هوا باد و بارونی میشد دیگه ریسک نکردم ببرمش بیرون
عزیزم کالسکش چ برندیه؟چندخریدی
گرمش نیس با پتو
اي جانم بهترين كارو كردي مرسي مامان مهربون 😍😍
ای جانم خوب کاری کردی
اینجا هنوز هوا سرده نمیشه رفت جایی
چقدم پارک شلوغه
بنظرم دیگه زیادی داره ادم میبینه🤣چقدر شلوغه اونجا
منم دوست داشتم امروز لناجونمو ببرم پاک اما هوا آلوده بود
چه جوری نگا میکنه 😍😍😍😍
چقد خوشگله کالسکش
هوا سرد نیس تبریز بارونیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.