نه عزیزم
اب بدن بچه از اون تامین میشه
یه ذره که بمکه چرب میشه
به قول مامانم میگفت یه سینه نونه یه سینه آب تکمیل کننده همدیگه هستن
ن عزیزم اول و آخر شیر آبه وسطش چربی داره
اولش ابکیه بعدش که میخوره وستاش سفید یا کرمی میشه آخرش دوباره ابکی میشه 😂😂
نه گلم شیر سینه اولش آبه بعدش غذا.
واسه همین میگن موقع شیر دهی سینه رو عوض نکنید بذارید کامل از ی سینه بخوره
عزیزم اول شیر ابکیه برا رفع تشنگی نینی کی گفته بی خاصیته بعدش غلیظ میشه بده کلا یه سینتو بخوره بعد اون یکی
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
نه عزیزم اون واسه رفع تشنگی نوزاد هست باید آب باشه
اول شیر قنده بعد چربیه بعد پروتین
نه بی خاصیت نیست بزار یه سینه تو کامل بخوره بعدآ اون یکی سینه تو چون اولش آبکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.