۱۱ پاسخ

بنظرم همون دکتز براون بگیر
مدل سری شیشه عوض بشه بچه ناخوداگاه با یکیش بیشتز احساس راحتی میکنه و اونیکیو نمیگیره دبگه
اژ طرفی با سینه مادر میشه سه تا سری😕گیج میشه بچع

دکتر براون پیرکس بگیر ک دیگ شیشهدبچه هم تغییر نکنه

بی بی لند که اصلا خوب نیست
بچه رو خفه میکنه🥲

من دارم خوبه اره

من اونت گرفتم تعریفشو خیلی شنیدم

کلا شیشه شیر و پستونک رو نباید بجوشونید با مایع استریل بشور

اونت بگیر یا توییست شیک
بی بی لند بد نیست ولی خب لیوان و سرشیشه اش کیفیتش عالی نیست. اندازه ی پولشه😊

دکتر براون که ازبقیه بهتره

خوبه منم دارم یدونه یو مامی هم خوبه

بی‌بی لند ایرانی بدرد نخوره

وی کر خوبه مدل مام سنز

سوال های مرتبط