۱۲ پاسخ

من کیسه آبم پاره شد ، درد نداشتم ، آمپول فشار رو خیییییییلی کم کم و قطره قطره داخل سرم ریختن من ک اذیت نشدم ، فقط باعث شد روند زایمان طولانی بشه

کلا برای همه امپول فشار میزنن

من تا 39 هفته هیچ دردی نداشتم، دکتر معاینه کرد گفت میری بیمارستان آمپول فشار بهت میزنن دردارو میکشی بعدم میبرنت سزارین،نامه داد سزارین شدم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

هر چی خودت دردت بگیره خیلی بهتر از امپوله من هر چی امپولبود بهم زدن اخرش بردن عملم کردن

من امپول فشار زدم ۸ ساعت درد کشیدم ضربان قلب بچه افت کرد سزارین شدم

منم خودمدردم گرفته بود بازم امپول فشار زدن

منم چون دیابت دارم نامه بهم دادن پس فردا برم بیمارستان با آمپول فشار زایمان کنم☹️

من هرچی بم آمپول فشار زدن فایده نداشت آخر سزارین شدم

نه فرقی نداره
من خودم دردم گرفته بود ولی باز آمپول فشار هم زدن

دوست من با امپول فشار زایمان کرد ۳ساعته راحت سزارین هم نشد تایمش هم خیلی کوتاه بود

منم فردا دارم میرم بیمارستان تاالان ک درد نداشتم احتمالا امپول فشار بزنن برام

سوال های مرتبط